Over ons

DB Administratie & Advies is een klein administratiekantoor die in 2010 gestart is en actief is voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf, ZZP-ers, kleine non-profitorganisaties, alsmede voor particulieren.

Wij zijn gevestigd te Assen. Wij onderscheiden ons naast het leveren van kwaliteit door een persoonlijk contact op te bouwen met de cliënt waardoor er meegedacht wordt en er snel gereageerd kan worden op nieuwe ontwikkelingen.

En dit persoonlijk contact betekent, dat u zich als klant thuis kunt voelen in een vertrouwde omgeving.

Het uitbesteden van (een deel van) de administratie aan ons geeft u als ondernemer meer tijd voor de kernactiviteiten van uw onderneming. Of het nu gaat om uitbesteding van uw gehele administratie of slechts voor het opstellen van uw financiële jaarrekening, u bent bij ons altijd aan het juiste adres.

Ook voor het op orde brengen van uw particuliere administratie, aangifte inkomstenbelasting en de aanvraag voor toeslagen bent u aan het goede adres.

Wij presenteren u de zaken niet moeilijker dan ze zijn, maar overzichtelijk en helder. Wij vinden een direct persoonlijk contact met onze cliënten erg belangrijk, zodat wij snel op uw wensen kunnen inspelen.

Het kantoor is gevestigd aan huis. Dit betekent dus lage overheadkosten. Hierdoor kunnen de werkzaamheden tegen zeer concurrerende prijzen voor u uitgevoerd worden.